الجمعة، 2 مايو 2008

يا ناس ..........أسمعوا وأعوووووووو

مجرد تنبيه:
اقر أنا واعترف انا ياسمين صاحبة مدونة يوميات فنانه مفروسه جدا
أن أنا عامله المدونه ديه بكتب فيها بناء علي موهبه كانت عندي
من زماااان أكتشفتها متأخر وأقول ان اي حاجه بكتبها فيها حاجات
بسيطه مني كشخص والباقي بيكون مبالاغات وتخيلات بيتطلع مني غصب عني
وبقولهالكو وبنقراها مع بعض.وأي شخص تسول له نفسه أنو يفتكر اللي
تحت هيا انا وانا هيا اللي تحت كشخص واحد هوا حررررررر.
ومش هنبه تاني أنا بقول اهو عقلك في راسك تعرف خلاصك
وللامانه موضوع الحزن بس هوا اللي عني كله واي حاجه تانيه باخد
تفصيله صوغنتوته من حياتي وبنسج عليها باقي الموضوع .
وبرضوا اي حد يقتبس او ياخد حاجه من عندي في حتته تاني هوا حر
انا ليا قرايب في كل حته ياكلو الظلط هههههههه
ان نبهت خلاص وقد زعرر من بنجرر........
أنتهي البيان وشكراااا
ياسمينووووووو

هناك 15 تعليقًا:

Miss. Sosa يقول...

السلام عليكم

سلامتك من الفرسة يا أوختشي ان شاء الله اللي يكرهونيك

الا بالحق .. هي الساعه اللي على الجنب ديه انتي رسماها بايدك ؟ :D

تحيـــاتى

دكتور بهــدوء يقول...

خلاص خاص بس ماتزقيش

هقع ع وشي
وبعدين اسمها وقد اعجر من بنجر مش وقد زعرر مش عارف ايه

DoctorAllam يقول...

موهبة وكمان متأخرة ؟؟
وربنا دي الحالة هي اللي بقت متأخرة وقوي كمان
عامة إسترها معانا يارب وأهو كله بثوابه ، والصبر عليكن جهاد في سبيل الله برضه
وإصبر على جار اللي مش عارف إيه لحد ما عرفش إيه
طيب

dr_modymodak يقول...

اوعي الطوب هههه هدئي من روعك بالله عليك ماذا حل بك وكان مستخبي دا كله فين ؟

ماشي يا ستو التنبيه وصل واحنا بقي في انتظار مواهبك

Mafrousa يقول...

ايوه كده براوه عليكى لازم بيان من اولها علشان تحطى النفط فى لروف.....هههههقصدى تحطى النقط على الحروف

D&T.........NOT DVT يقول...

انا اول مره ادخل مدونتك دي...


بتفكرني بالاوضه بتاعتي...متكركبه زيها كده...بس دمك ينم عن خفه جايه ف الطريق

ورينا بقي مواهبك ....وطلعي فرساتك زي متحبي


تحياتي

wanna b a physician يقول...

طيب ماشى حاضر
ان شاء الله هو فى ايه المهم ما تضايقيش نفسك ولا تتفرسى

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

miss sosa
***********
منوراني يا مسي سوسا وفرحت اوي أما لاقيت تعليقك بس الساعه مش انا اببي رسماها والله تحياتي ليكي



دكتور بهدوء
**********
من غير زء ولا حاجه بنبه بس
وقد اعجر من بنجر هههههه
اي خدمه
تحياتي ليك

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

doctor allam
*************
NO COMMENT


dr_modymodak
*************
هيا في طوبه جت فيك معلش والله بس اعمل ايه يعني الناس حرقت دمي يلا مش مشكله
تحياتي لمرور حضرتك

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

واحده مفروسه
*************
منوره يا مفروسه يا حبيبشي والله
هنحط النقط عالحروف وهنطلع سوا عالروف
هههههههههه
اي خدمه بيانات اهه عشان كل واحد ياخد باله

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

d&t.......dvt
*************
اولا
مفيييييش وجه مقارنه باوضتك اللي بتدخلها الخفافيش ومدونتي الجميله الرقيقه طبعا دانا جايبه اكبر مهندسين ديكور عاملينلي الديكورات بتاععتها
ومتكركبه لا اله الا الله
طب جاملني قولي ايه الحلاوه ديه دي حتي الملافظ سعد ههههههههه.
ثانيا
خفه جايه في الطريق
يا سيدي
طب حاسب بقي لحسن الخفه جايه اهه وهتغرق الدنيا كلها ان شاء الله وهوريكو مواهبي واطلع فرساتي ايه يعني انا مبخافش غير من اللي خلقني
يا ماما
اول مره تشرفني منورني والله هههههه
ان شاء الله متكونش الاخيره
تحياتي

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

wanna b aphysician
*******************
منورني يا دكتور والله
مفيش حاجه والله أنا بس حبيت أوضح كده من الاول عشان بس اريح دماغي من اولها
اشكرك لمرورك الطيب.
تحياتي ليك

Empress appy يقول...

طيب هى الوهبه كانت اتنشلت منك ههههههههه
يا سمسمه معلش هضرب الحرامى

montyy bonbontyy يقول...

gamdaaaaa mn yomeeekkkk ....... aywa kda 7ot elno2t 3ala el7rof :D .... eshta ya madla3 lakad زعرر من بنجرر...... :) bas matfarsesh nafsak 2wyyyy ya mafrws bashaaa :D eshta ya yasmenoo

غير معرف يقول...

بجد نص ساعة ضحك متواصل ... مكنتش اعرف انك كده...