الأربعاء، 7 مايو 2008

أسبقني يا قلبي أسبقني....عالفرسه الرابعه أسبقني

تصدقوو 1-4 اللي جاي ده علي طوول المدونه هتم سنه
سنه من عمري فاتت وانا معاكووو وعرفت من خلال شخصية فنانه مفروسه ناس مكنتش اتوقع اني اعرفهم واللي اقل ما يقال عليهم انهم فعلا ناس محترمين اوي ربنا يخليكوو ليا كلكووو وبناء عليه قررنا نحن فنانه مفروسه مفكوسه موكوسه اني اقيم الافراح واليالي الملاح في المدونه لحد يوم العيد ميلاد ومن ضمن الاحتفالات هعيد نشر البوست اللي تحت ده هوا مش اول حاجه كتبتها بس كان بداياتي مع فنانه مفروسه
والبقيه اتيه بس ادعولي الاقي وقت
بحبكككككوووو فالله كلكو
*************************************

أسبقني وقول لحبيبي ..أنا جاي علي طول يا حبيبي..وألحقني أوام ألحقني عالجنه الحلوه ألحقني!!!!!!!!!!!!!!!!


يا سلام يا سلام أما الدنيا تضحك للواحد كده........الله عالدنيا أما تبقي جميله ويا سلام أما تكون بداية اليوم حلوه


كده...أيه الهنا اللي أنا فيه ده يا ربي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قلبي يبدق يدق مستنيه تلفوني يرن رن رن يرن


ويفرحني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟أهه رن وفرحني أرد لا أستني شويه لا هرد


ألو..ألو أيوه يا حبيبي..أيه أه حاضر..حاضر هجهز علي طول اهه..أوكي وأنا نص ساعه وأكون جاهزه زمرلي بس


أما تيجي وأنا هنزل علي طول.......

ولبست واتنتكت في أقل من نص ساعه أصل حبي هيعدي عليا ونخرج نتفسح أنهارده!!!!!!!!!!!!!!

بييب بيييب بييييب أيوه نازله علي طول اهه ثواني.

وجري عالسلالم دانا كنت هدئلج علي وشي زي ما بيدئلجو قفص البرتقان بس الحمد لله ربنا ستر والا كانت باظت

الخروجه.ونزلت ولاقيت حبيبي مستنيني في العربيه أيه ده الله علي شياكته ولا أناقته ولا برفانه يا نهار أيه ده

أنا مش مصدقا والله ما مصدقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

صباح الخير يا حبيبي صباح النور يا قمر !!!!!! يالهوي دا بيقولي يا قمر!!!!!!زي ماتحب انت فسحني علي

ذوقك أوكي سيبيني أنا افسحك علي زوقي هوديكي مكان جميل أوي.

زي ما تحب...........وشغل كاست العربيه وفتح السقف وبقت مكشوفه ولاقيته شغل عبد الحليم وانا قعدت اغني معا

الاغنيه علي قد ما شفت هوان...وأحترت يا قلبي زمان... أهو جالك يوم ترتاح....عل أجمل بر أمان........

وطلع باقصي سرعه في العربيه ولاقيته وصل لحد الصحراوي وهيكمل فقولتيلوأحنا رايحين فين

أنا قولت نطلع علي اسكندريه محضرلك مفجأه هناك.

يا نهار عليك أسكندريه الله انت عرفت منين أني بموت في أسكندريه أنا بعشق بحرها

خلاص يا حبيبتي كلها ساعه الا ربع بالظبط ونوصل وبجد بجد بقي انا حياتي ابتدت من يوم ما شوفتك يا قمر!!!!

بجد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟والله ما مصدقا في حاجه غلط يا عالم انا ديه ولا ايه والله هتشل من الفرحه حد يقرصني
يا هووووووووووووووووووووو
حمدالله علي السلامه وصلنا اسكندريه يا جميل.......الله يسلمك.......يعني أعمل ايه يعني اتشل أتشل يعني من الفرحه




ومشي بالعربيه نحيت الشط ونزلنا قالي غمضي عينك عاملك مفجأه حاضر هغمض اهه بفتح لاقيت يافطه كبيييره

مكتوب عليها ياسمونتي حبيبتي يا نهار دا هيبقي الشلل رباعي انهارده وربنا أنا ممصدقا يا ناس يا ناس حد

يقرصني بليييييز مش معقول كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟والاقي موسيقي هاديه وشمع وورد وضوء علي هيئة قلب كبيير

مرسوم عالرمل أيه دا كله كل ده ليا أنا مفيش حاجه في الدنيا تغلي عليكي يا نور عيني

وربنا لايجيلي الرعاش مع الرباعي انهارده وقعدت علي الرمل لاقيته جاي بيقولي يسمحلي القمر بالرقصه ديه المفروض انا في

اللحظه ديه أكون اتشليت خلاص قومت زي القرد مونكي اتنططت علي حيلي وبعدين جالنا واحد بيه قيمه كده لابس بدله

سوده وببيون بيقول العشا جاهز يا فندم يلا يا ياسمونتي نتعشي احسن انتي يا روحي مكلتيش من الصبح

اه يلا اصلي جوعت اوي بصراحه كنت مكسوفه اقوله اني جوعت وجت اللحظه اللي المفروض الشلل يشتغل بجد

ابص بيعيني كده الاقي




طبعا انا ولا همني خالص ولا كان هيوغمن عليا ولا حاجه ابدا وقعدنا والبيه القيمه جه تاني معاه الاكل وطبعا برده انا

عملت نفسي مش جعانه خالص ولا خلصت علي الاطباق ولا دخلت علي طبقه ولا اي حاجه وهوا مببياكولش خالص

وقاعد يبصلي كده اوي ايه مبتاكلش ليه كفايه عليا اشوفك يا حبيبتي وانا مش عايز اي حاجه تاني

أطلبلك أكل تاني يا روحي لا خلاص كفايه هرجع من كتر الاكل تأمري يا قمر يادي النيله بقول حد يلطشني الم

اعرف بيه فين الحقيقه يا ناس مش مصدقا وربنا ما مصدقا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ورجعنا تاني عالشط وقعدنا نرغي نرغي في كل حاجه واي حاجه والكلام مبيخلصش خالص واسكت ويتكلم ويسكت


واتكلم

وأحنا قاعدين نتكلم حسيت بهزه كده علي الارض المهم اول مره عملت نفسي مش واخده بالي خالص تاني مره

طنشت رده تالت مره قولت لا بأه مبدهاش الا يطلع تسونامي ولا حاجه وبقوله فيه أيه قالي طول مانا معاكي متخافيش

من حاجه ابدا وبعدين المكان كله بدأ يترج جامد جداولاقيته بيجري وبيبعد وانا قولت اه انا اساسا مش مصدقا

من بدري ولاقيته بيجري بعيد ويقولي اجري يا يا سمونتي انا هحارب الدنيا وهرجعلك يا حبيبيتي انا بحبك جدا

طيب حاضر بس انا نسيت اسألك أسمك ايه والمكان كله بيتهز اجمد واجمد من الاول أسمك ايه قول بسرعه

أسمي م د ح ت أيه اسمك أيه مدحت اسمي مدحت اجري بس دلوقتي أيه الاسم القديم ده في حد

اسمه مدحت دلوقت انا بقول في حاجه غلط اساسا ولاقيت الدنيا بتتكسر والبحر ثائر حاجات بتقع وانا بنادي

مدحت روحت فين يا مدحت رد عليا بلييييييز رد يا مدحتي !!!!!!!!!!مدحت أهئ أهئ مدحت

مدحت مين يا هانم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قومي فزي من النوم الساعه بقت واحده وارانا حاجات كتير عايزين نعملها

واومت علي حيلي اضور علي مدحت تحت السرير اتاري مدحت حلم وانا مش حاساه مش بقولكو من الاول والله

والله مصدقا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ويبقي مين مدحت ده يا ست هانم اللي قايمه تضوريلنا عليه أما يجيلك باباكي هقوله أخليه يموتك الله يقطع التلفزيون

اللي قاعدالنا عليه ليل نهار

وطلع الزلزال هو الست هانم ماما بتصحيني من النوم أهئ أهئ أهئ هاهاهاه حتي مدحت طلع حلم هوا كمان وبعدين

بقي!!!!!!!!!!يلا مش مهم وبعدين حد يعرف حد أسمه مدحت جاتك البلا في زوقك

يلا يا ياسمين هانم تعالي ساعديني طيب حاضر حايه اهه وقومت اساعد ماما وقولت اشغل الراديو اسلي نفسي

ولاقيت المذيعه بتقول ومعدنا دلوقتي مع عبد الحليم وأغنيه أسبقني واديتها ضحك هو انا اسيبها في الحلم الاقيها

في الحقيقيه هيهيهيهيهيهها هاهاهاهاههاهاههههاهاهه

مهو مش انا بقولكو من أول الفرسه أني مش مصدقا والله!!!!!!!!!!!!أه ما أنا عارفه نفسي فقريه ههههههه

ووووووووأسبقني .....أسبقني ............أسبقني ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي