الاثنين، 26 مايو 2008

وحشتوني..وحشتوني..وحشتونييييييييييييييييي


وحشتوني أوي وصوابعي أكلتهم خلاص خلصت علي تلات صوابع وداخله اهه عالرابع عايزه أخلص الامتحانات بقي


وأرجع تاني وخلاص داخله اهه عالننظري وأنا عامله نفسي نايمه وأنا عامله نفسي نايمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!


المهم أتفرست أوي لما عرفت حوار حفلة التوقيع ومحدش قال يلا مش مهم قدر الله وما شاء فعل بس أن شاء الله


هروح يوم الخميس يا جماعه بليز اللي هيروح يقولي عشان مدبش المشوار عالفاضي وملاقيش حد واطلعه عليكو


وربنا وبرضو اللي عارف يقولي أروح أزاي من التحرير أو 26 يوليو عشان برضو ماتوهش وأطلعه عليكو


المكان ____مكتبة عمر بوك استورز


الزمان____2008/5/29


معلش هنوه تاني اللي هيروح يا ريت يقولي في الكومنتات ربنا يكرمكو يا جماعه والله لو كان حتي الامتحان يوم الخميس


أن شاء الله هروووح برضو ماشي.


كلمة السر (ABO KARTONA)



أشوفكو علي خير أن شاء الله _______________________ سلام

هناك 18 تعليقًا:

Mafrousa يقول...

بنوته ديه صورتك اللى فوق على لشمال؟
اوعى تاكلى الصباعين اللى بتكتبى بيهم

انا متهيألى مش رايحه
لو رحتى ابقى احكيلى بالتفصيل
اختك مفروسة

Soooo يقول...

هممممم
تدفعي كام واروح؟؟؟؟

Soooo يقول...

بصي ياستي
المكان فوق فلفله اللي في اول شارع طلعت حرب وانتي جايه من ميدان التحرير

وان شاء الله هتلاقيني هناك .. ولو حبيتي تعرفي اي حاجه تاني .. روحي اول موضوع انتي نزلتيه خالص



سلامووووووووز

حاجات جوايا يقول...

وحشتينا يا ياسمين
ربنا ييسر وتخلصى امتحانات على خير وترجعيلنا بالسلامة
صورتك زى القمر بسم الله ما شاء الله


دمتى بخير عزيزتى

wanna b a physician يقول...

ابو كرتونة حلوه
هو ياستى الشارع ده بتاع محكمة النقض
فوق فلفلة هو ده فلفلة اللى اعرفه هناك
احتمال اجى بس ربنا يسهل
تحياتى

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

واحده مفروسه
***********
وحياتك يا اوختشي خلاص اهه هدخل عالصابعين اللي فاضلين

وليه مش رايح زعلتيني
واما اروح هاجي احكيلك عالللي شوفته حاضر

سلام يا مفروستي

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

sooooo
*******
ولا مليم طبعا لاني ممعايش فلوس اساسا
ههههههههههههههههههههههه
وشكرا خلاص انا عرفت المكان وعرفه فلفه
جزاك الله خيرا يا سو باشا

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

سالي
*****
ربنا يخليكي ويسعدك علي ذوئك ورقتك يا قمر انا مستهلش ده كله والله

منوراني دايما
سلام

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

wanna b a physician
*********************
أبو كرتونه دي كلمة السر يا جماعه خلو بالكو

وانا عرفت المكان يا دكتور خلاص

دي منطقتي انا بركب من هناك كل يوم

منور كالعاده ونشفوفك علي خير ان شاء الله

سلام

كيكى عوووووو يقول...

عاملة ايييييييييييية فى الامتحانات........بس بتكلموا على ايييييييييية مش فاهمة....فاهمونى

رئيس جمهوريه نفسى يقول...

يا بختكم انا ممكن اجى بس لو اختصرو المسافه ما بين القاهره وقنا لنص ساعه ساعتين مش 11 ساعة زى الموقف الان على العموم اتمنى ليكى التوفيق فى الامتحنات وكمان يوم ظريف فى تجمع المدونين

Tamer Nabil Moussa يقول...

حمد الله على السلامة يافنانة ليك وحشة بجد

اخبارك الامتحانات اية معاكى

ربنا يوفقك فيها

كان نفسى اجى بس مش ينفع كان نفسى اشوفك بس الايام جاية كتير

تحياتى

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

سمعت انة كان يوم جميل...

ربنا يجمعكم على الخير دايما

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

كيكي
*****
منوراه يا جميل وأنا عملتلك زياره وقولتيلك فيه ايه
ربنا معايا ومعاكي في الامتحانات يا قمر
سلام

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

رئيس جمهورية نفسي
****************
انت من قنا أحسن ناس ونعتبر خط واحد احنا من سوهاج ومره سافرت مع بابا كان هيوغمن عليا من طول المسافه وانام واقوم ويقولولي لسه موصلناش الله يكون في عونك والله
ربنا يكرمك ومتشكره علي المرور الطيب
وشكلي كده هروح اشتري الكتاب وامشي محدش لحد دلوقتي قالي انا رايح

سلام

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

Tamer Nabil
**************
ربنا يخليك انا الحمد لله في الامتحانات
وتتعوض في مره تانيه ان شاء الله نتقابل كلنا علي خير
متشكره علي المرور
سلام

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:.
***********************
ربنا يجمعنا كلنا علي خير يا رب
متشكره علي المرور
سلام

حسام يحى يقول...

مدونه جميله احييكى عليها