الاثنين، 16 يونيو 2008

طهقان ,زهقان,مضايق


هابي بيرز داي تو مي شاتشات شاه هاي بيرز داي تو مي شاتشاتشاه


تخيلو 19/6/1986يوم اتحسب في تاريخ البشريه وهو قدوم فنانه عظيمه في
تاريخ العظماء هاهاهاااااااااااا محدش يمد ايدو عالتورته انا هقسم
بالعدل وكلكو هتاكلو(ابقو قابلوني)
اعملو حسابكو الهدايه سيبوها عند دباديبو انا مفهماه علي كل حاجه
اللي مش جايب دهب للخلف در يرجع من نفسه مش ناقصه انا دبادبيب و
قلوب وورد والكلام الفارغ ده مالي الدنيا عندي .
بلوجر هيقف عند 22 خلاص مش هنزود تاني هوا علي كده ربط العداد
والله حسيت بقيمة كلامك دلوقتي يا مفروسه يا ختشي.
يلا اتجمعوه بقي عايزه اطفي الشمع كلكو هنا يوووه عليكي يا اابي
سيبي التليفون بس لحد من طفي الشمع ها يلا يا مفروسه انا شايفه
سنوو ومنوناليزا لسه جاين تمالي متأخرين كده ايه تلفون ليا هوا
ده وقتو مين فاتيما وانتي طيبه يا روحي مجتيش ليه يلا مستنينك.
ايه يا كيكي مين اللي تحت اه دا عم الحج سوو وانا بي افيزيشن
واقفين تحت ومكسوفين يطلعو اكمن كل التجمع حريمي طب قوليلهم اني
هنزلهم تورته ميخافوش.
كلو جيه تمام العدد كده كل الناس اللي اصديكائي الصدوكين موجودين
طيب ويلا حالا بالا بالا هنوابو الفساد ويك ويك هيكون عيد ميلاده الليه اسعد الاعياد ويك ويك طب تحيا ابو الفساد هيييييييييييييه
عمركوش شوفتو واحده عملت حفلة عيد ميلاد لنفسها من الهوا ربنا يشفي نياهاهاهاهاها نياهاههاهااهاهاهاهااها
********************************************************


ملقتش حد افضفض معاهروحت فاتحه المدونه وقعدت افضفض معاها امال ايه اطق اموت يعني ولا ايه ولا اطق اموت يعني .



*الحمد لله فقدت القدره علي تميز ايام الاسبوع خلاص بعد ما قعدت من الكليه يعني كل فتره كده اسئل البشر اللي حواليه هوا انهارده ايه.



عيد ميلادي بعد بكره وجاتلي رساله من مجهول بيقولي كل سنه والدنيا بين ايديك والضحكه ماتفرق عنيك كل سنه وانت طيبه تفتكرو تكون من مييييييييين !!!!!!!!ايه مين لا طبعا انا اشك مستبعد تماما لا مش لا لاممكن يحصل ابدا ده استحاله يحصل انا عارفه طب ازاي انا رقمي مش مع حد اساسا غيييييير اه الرقم محدش يعرفه غير فودافون اكيد بتحتفل معايا بيه شركه رهيبه والله اي خدمه اعلانات اهه اصل انا فودافون.



سمعت أغنيه جديده أسمها بكلمه منك بتاعت شرين منزلها سينجل احساسها حلو اوي ومعلق معايا اوي الكوبليه ده

(بكلمه منك لاقيت كل اللي مش لاقياه ولو في حد زعلني انا مسمحاه وفي جرح انا هنساه)يانهار علي الاحساس اللي بيشع من الكوبليه ده.


مبحبش عبد الحليم انا مش عايزه اسمعه يا بنتي يووه عليكي طب اغنية ايه ديه <<<خايف مره أحب وعارف ليه انا قلبي خايف ..مش عارف ايه........بس لو الاقي اللي احبه واللي قلبي يروح لقلبه واللي ترتاح روحي جنبه يومها عمري مابقي خايف.>>>>>>>>> الاغنيه تخلص واعيدها وتخلص واعيدها ههههههههههههه أقولكو لينك الاغنيه اههhttp://www.mawaly.com/file/play/20753.html
اساسا اساسا عبدالحليم عمل الاغنيه ديه عشاني
هوا ده اللي مبحبش عبد الحليم امال لو بحبه كنت عملت ايه كلت الكمبيوتر.

كذبه في مصر أسمها مفيش شغل الشغل مالي الدنيا بس اللي يدور وانا بقي مدورتش شغلتين بحالهوم جولي لحد عندي في بس نقول ايه قليل البخت يلاقي العضم في الكوتشي اصل بابا مرضيش ليه كده اصل الشغل بعيد يا فرحتي ياناه بيك يا دادي هو انا اشتكيتلك لا بس مفيش شغل يعني مفيش شغل وسلمت امري لله ومستنيه فرصة شغل قريبه يعني حاجه كده في العماره اللي جنبنا عشان دادي يوافق.

في فيرس اكتئاب ماشي في البلد كل ماكلم حد يقولي مكتئب مكتئب يادي النيله عليا ده مش انا بس علي كده يلا بقي بلا وكسه هقوم اعملي دماغ جبنه رومي وهبقي كويسه علي طوول.

حاجه فرساني بقي عايزه اقولها بقي اصلي انا ولا بفهم غلط ولا بقف علي الواحده ولا علي الكلمه والدليل اني (ولا يقرا )لا بقي هقرا وربنا لاقري ومش هخلي حاجه غير لما اقري ومش هفوت فرصه غير لما اقري
بس هه والله والله لاكتب واقرا !!!!!!!!!!! اقولكم متخدوش علي كلامي انا كنت مفروسه وخلاص ارتحت.

لميت حاجة الكليه كلها اللي مش عايزاها ياااااه خلاص فضيت اوضتي وروقتها ترويقه جامده ولميت الحاجه اللي هريميها أودعها الاول وحطيطها في نص الصاله وبدأت في طقوس الحفله>>>>>>>>>>
لبست السلطانيه وبدأت في الدوران حوالينها وكما يفعل أبو الريش في حفلة افريقيه وواوواواواوا هيه واوواواوااواو هيه
بس بقي ايه مقلكوش أول ما الراجل اللي بيلم الزباله جيه يشيلها حسيتها طالعه من قلبه هوا انا مسمعتهاش بس حسيتها وهوا بيقول روحي ربنا ينتقم منك هشيل كل ده ازاي يا مفتريه منك لله مييينك لله كوحوه كوحوهه كوووحه.

ضحكة شر بقي اختم بيها الليله ديه نييييهاهاها نييييهههااهاهاهاه ننننننننننننننننيهاهاهااااااااااا

ياااااه كنت محتاجه اتكلم اوي اوي وملقيتش غير الكيبورد اتكلم معاه ساعات كده الواحد بيحس انه مخنوق بس اول مايفضفض باي حاجه وكل حاجه بيهدي علي الاخر ويستريح .

واحب اهدي سلامي لتيته وجدو وخلتو وجوزها في اثيوبيا وعمتو وعمو في الصومال وتيته وجدو التانين في صعيد مصر وهاني ورمزي ومحسن وعلاء ومحمد واحمد ابراهيم توفيق محمد في الزقازيق واحب اهدي سلامي لاختي وجوز اختي بمناسبة الخطوبه السعيده واقولهم الف مليون مبروك ولحضرتك ولاسرة البرنامج .أوااااااااااااه وسلام بقي عشان اقوم انام






هناك 61 تعليقًا:

واحــ الفكر و القلم ــة يقول...

هههههههههههههه
ماشى يا مفروسة نامى انتى وافرسينا
ههههههههههههههه
لا بجد فضفضة جميلة ومشكلة وبالمكسرات


واحب اهدي سلامي لاختي وجوز اختي بمناسبة الخطوبه السعيده واقولهم الف مليون مبروك

بس دى وقعت منك تقريبا
ابقى خدى بالك وانتى ماشية من الحاجات اللى بتسقط دى
أختك وجوزها .... وخطووووووبة
ههههههههههههه

معدتيش تكتأبى بعد كده أنا بقولك اهه
الخساير المرة دى بسيطة محدش عارف المرة الجاية هيحصل ايه ههههههههههههه

تصبحى على خير يا قمر
أحـــــــلام سعيــــــــدة

ومنتظرين الحلم الجديد
انتى نسيتى ولا ايه ؟؟

سلاااااااااااام

واحــ الفكر و القلم ــة يقول...

ايه ده ؟

ابقى أول تعليق كده ومفيش شيكولاتاية ولا جاتوهاية ولا حتى عصير مانجو

ماشى يا ياسمين
بس لما تصحى

سلام يا قمر

سالى

غير معرف يقول...


طبق سلطه جميل

انا مش بعمل زيك خالص في موضوع الاوضة لما بخلص امتحانات
انا بولع في الورق يوم بيوم بعد ما اخلص المادة و احضر الجاز للمادة الجاية





اسمعي فوق الشوك لحليم

بيفكروني ببعض الاغنيتين خايف و فوق الشوك


اه صحيح

انا فودافون

هع


نعكشة يقول...

فضفضي يا اوختي فضفضي
يعني لو فضفضتي هيحصل اية

سبحان الله

الكلام ولو باي حاجة بيخفف كتير
صعب قوي ان الواحد يقعد ساكت ساكت ساكتتتتتتتتتتتت لحد ما ينقهر

يلا خير

ربنا يرزقك بعريس بن الحلال
ويرزقك بشغلانة قريبة
ويفرحك دايما
انتي وكل بنات المسلمين
آمين

Empress appy يقول...

هههههههههههههه بسم الله الرحمنالرحيم لا اله الا الله الله اكبر مالى يا حبيبة قلبى كل ده من كام يوم ايه يا بنتى
اقولك هاتى رجل فيل شمال ورانيه وعرف ديك مايل على جنبه الفوقانى وديل سحليه مقليه وتكون مقلمه بالعرض
واسلوقيهم وارميهم على عتبت باب اوضتك ههههههههههههههههه

كل سنه وانتى طيبه مقدما لان فى الخباثه كده من غير تسييح مسافرة النهاردة ومش جايه غير يوم الاحد فمش هقدر اقولك غير دلوقتى وبوسسسسسسسسسسسسه كبيرة سكر مقالب زى بتاعت ايمو وحضن كمان
واستهدى بالله
وهتلاقى البواب اللى بعت لكى كل سنه وانتى طيبه مش حوادافون ههههههههههههه

Tamer Nabil Moussa يقول...

كل سنة وانتى طيبة

ربنا يحقق ليكى احلامك

فى حاجة اسمها التواصل ومش اكلم فيها تانى.
تحياتى

wanna b a physician يقول...

والله والله جايه تفرسينا يعنى وانتى تخفى
ماشى اما وريناكى بكرة تشوفى
الف سلامة عليكى من القرف والزهق

غير معرف يقول...

ياسمين
خير بأه ان شاء الله
يا بنتي ازاي تبقى موجودة وما تكلمنيش ع الفودافون
ده اولا

ثانيا بابا كي يا بنتي تلاقيه ما صدقش أصلا،، بنتي لسه مخلصة دراسة تاني يوم يجيلها شغل؟ تلاقيه افتكرها الكاميرا الخفية ولا حاجة او قال لالالالا انا واخد ان الواحد لازم يتذل الاول على ما يلاقي شغل

ثالثا بأه الراجل بتاع النضافة المسكين الغلبان بصراحة حسيت بيه وتخيلته كخخخخخخخخخخخخخخخخ عشان احنا احيانا بتبقى كراكيبنا اللهم احفظنا فالست اللي بتنضف اكيد بتشتم في سرها

رابعا،، أحلى ما في الموضوع الضحكة بتاعة نياهاهاهاهاها عشان انا كمان بضحكها ههههههههههههههه
خامسا،، ممكن استلف منك الماسيج اللي جتلك وانزلها في بوست مش كمان كام شهر كده؟

سادسا بأه وده الاهم ،، انك استريحتي اعملي بأه كده ححححححححححححح (دي تنهيدة على فكرة)

سابعا.. سكرررررررررر،، انتي انتي مش انا ،، لاني واثقة من نفسي ان انا سكر نياهاهاهاهاها

مها ميهوووو

سنووايت يقول...

والله جد انتي سكر
وكا ما تحسي انك عايزة تفضفضي اكتبيلنا كلنا هنا هنيجي ونسمعك

كل سنة وانتي طيبة وعقبال السنة الجاية واللي بعدها ولحـــــــــــد 100 سنة كويس؟؟!! :)

الشغل مالي البلد بس مش اللي انتي عايزاه سهل تلاقيه اكيد , بس ان شاء الله تلاقي الشغل اللي يناسبك
والاكتئاب دا مش فيرس دا بقي العادي والطبيعي بس ان شاء الله يروح قريب

ويارب يارب يا ياسمينا ربنا يعد عنك الخوف
;) زي ما عبد الحليم كان عايز

وكل سنة وانتي طية كمان مرة
هاروح اجيب نجاتي ينفخ البلالين بقي :)

حاجات جوايا يقول...

ياسمين انتى لسه نايمة ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟

نسيت اقولك حاجة مهمة جداااااااااا


كل سنة وانتِ طيبة يا قمر وعقبال 100 سنة

وخدى بوسة وحضن كمان
يللا ان شاالله محد حوش
هههههههههههههه

سالى

Miss. Sosa يقول...

هههههههه كل سنه وانى طيبة يا قمر وعقبال مليووووووون سنه

انا كمان فودافون بس فودافون مابععتليش هابي بيرث داي في عيد ميلادي
بعتولى اعلان عن ساندوتش جديد هينزل السوق
الظاهر عارفين ان صحتي مش اد كدا قالوا يغذوني هههههههه

فيهم الخير والله

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

حبيبتي سالي
**********
يا حبيبتي بعد الشر عليكي من الفرسه الفرسه ديه ليها ناسها يا سالي
هههههههه
معلش بقي هوا الاكتئاب فتره كده وهيخف
استني الحلم يا سالي هنزله حاضر وتسلميلي يا قمر

وكل حاجه حلوه عشان خاطرك يا ساسو يا قمر واطلعي بره هتلاقي حاجات حلوه كتيير عند دباديبو خدي اللي انت عايزاه كله.

وانت طيبه يا سالي وعقبال ماقولك انت كمان في عيد ميلادك
يسلملي ذوئق يا سالي يا عسل
سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

ketchup
*******
جااااز يا كاتشب هيا حصلت يا نهار عليك ههههههههههههههه
وايه رأيك بقي في كوتيل المشاكل ده

وانا هروح اهه اسمع فوق الشوك

نورتني في اول زياره ويارب تتكرر تاني يا كاتشب
سلامز

حنين.. يقول...

كل سنه وانتى طيبه , وعقبال مليووووووووووووون سنه, اما بقى يا مفروسه فى فرستك, فكلنا كنا الايام دى. وانا كنت فاكره اننا كدا عشا الامتحانات, بس خلاص اتبقى ليا امتحان واحد بس, ومش بفكر فيه, قد ما بفكر انى هعمل ايه... بعد الامتحانات, واول ما تزهقى افتحى المدونه واكتبىىىىىىىى, تعرفى انا بعمل كدا, وتعرفى كمان, اننا ما بنقولش كلام حلو الا واحنا زهقانين... بس مش علطول. ويارب السنه الجايه يرزققك با ابن الحلال وبا الشغل وبكل حاجه تتمنيها. تحياتى

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

نعكشة
*******
يا رب يخليكي ليا يا نعكوشتي يا جميله وربنا يكرمك عالدعوه الحلوه ديه اللهم امين يارب تسلمي يا نعكشه وتسلم زيارتك
نورتي يا نوعكش
سلامز

في حب مصر يقول...

كل سنة وانتي طيبة بمناسبة عيد ميلادك

وانشاء الله السنة الجاية تحققي 99% من احلامك

واضح جدا من كلمات الاغاني اللي علقتي عليها انك داخلة على قصة حب جامدة او عايشاها..هههههههه ربنا معاكي

تحياتي

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

appy
****
سحليه مقلمه بالعرض هههههههههههه
طب مينفعش ديك احول هههههههههه يا نهار هموت من كتر الضحك يا اابي
هههههههههههههههههههههه

وانتي طيبه يا قمر تسلمي يا اابي يا حياتي وتروحي وترجعي بالسلامه يا رب

بس اكده اخص عليكي يا اابي كونت فاكراه حودا فوون يعني كنتي تسيبيني اعيش في الوهم طيب يا دي النيله علي البواب الاهبل ده وبعدين كده يعني.

والبوسه والحضن وصلو تسلمي يا حياتي يا رب يخليكي
تسلمي يا قمر ونورتي
سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

Tamer Nabil
************
وانت طيب يا تامر بس يعني يا باشا متزعلش اوي كده وليا الشرف بالتواصل معاك يا تامر والله
من فضلك متزعلش بس هيا مشاغل والله مش اكتر.
نورتني يا تامر والله
سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

wanna b a physician
**********************
بعد الشر عليك من الفرسه الفرسه ديه ليها ناسها يا دكتور والله.
الله يسلمك ونورتني كالعاده يا دكتور
سلامز

سلوى يقول...

المهم فضفضتي وإرتاحتي

طيب الحمد لله

بس فضفضه جميله وخفيفه

بس هان عليك ترمي حاجتك كده
ده كلام

تصدقي أنا كتبي كلها لسه عندي


وإيه السلامات دي

أنا غلطانه إني إديتك الميكروفون

إتفضلي نامي بقى
هاتيه بقى
ونامي

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

أحسن تـستاهـل
**************
ايه يا مهاميهو ده كله يا مهاميهو يا باشا ليا الشرف اكلمك عالفودافون وام نبيل وانتصالات وكله والله
تعرفي يا مها بعشق الضحكه بتاعة نياههاهاهاههاهاهاهاها بحس كده بالشر بيشع منها كده
وتصدقي عملة حححححححح ارتحت والله
وبعدين انتي مش سكر بس انت عثل وعثل سلياقوسي كمان

نورتيني يا مهاميهو واتمني اشوفك علي خير
سلامز يا حبيبتي

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

سنووايت
********
ياااه يا سنو تصدقي ارتحت والله بعد الفضفضه العجيبه ديه
وانتي طيبه يا قمر تسلميلي يارب

وادعيلي يا سنو الاقي شغل كويس

انا مستنيه نجاتي اهه عشان ننفخ البلالين بتاعة عيد الميلاد سوا هههههههههههه تسلميلي يا رب يا قمر
منوراني يا سنو كالعاده
سلامز يا حبيبتي

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

Miss. Sosa
**********
مس سوسا عندنا يا مرحبا يا مرحبا منوراني يا سوسا والله افتح حاجه ساقعه بقي وابل شربات عشانك يا سوسا
والله.

وانتي طيبه يا سوسا بس مليون سنه كتير اوي اوي يا سوسا.

اما فودافون تبعتلك الشندوتش ابقي ابعتيلي حته بقي مستنيه اهه وابقي سلميلي علي سامر اما نشوف هيعمل ايه بقي.
نورتيني يا سوسا يا جميله
سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

حنين..
*******
اللهم امين تسلمي يا حنين عالدعوه الحلوه ديه ربنا يخليكي ليا يا رب

بس تعرفي انا خلاص بعد التعليقات الجميله ديه مبقاش عندي اكتئاب خلاص

ربنا معاكي يارب ويوفئك في امتحانك انت وكل الي بيمتحنو يارب

نورتيني يا حنين
سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

في حب مصر
**********
وانت طيب ربنا يخليك

بس مممممممممممممممم
ايه ده بقي ده بقي ده بقي ده

قصة حب ايه وكلامك فارغ ايه ده

حب ايه اللي انت جاي تقول عليه

دا انا حرمت خلاص وتبت ورجعت وندمت علي ما فعلت
تقوم تقولي حب لالالالالالالا يا استاذ
كلا البته
وبعدين يعني هوا لازم اعلق علي بين الاطلال يعيني ولا راحو فين حبايب الدار عشان محدش يفهمني غلط
لا يا سيدي ولا قصة حب داخلاها ولا وخارجه منها حتي

نورتني والله
سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

free heart
*********
فضفضت اه وارتحت حححححححححححح خلاص

بس تعرفي انا رميت الورق اللي مش مهم بس كتبي وادواتي ولوحاتي ومشاريعي واعمالي الفنيه العظيمه هههههه طبعا محتفظه بيها بس في مكان مخفي اريح عنيا منها شويه وبعدين اطلعها تاني

بس ليه كده
سيبيلي المكروفون شويه تاني بقي خدتيه ليه هئ هئ عاااااااا
مش هنام بقي ماليش دعوه يا ماما
هههههههههه
نورتيني في اول مره ياريت تنوريني تاني


سلامز

KHALED يقول...

هههههههههههههههههههه
واضح إنها كانت حالة وعدت
عموما إبقى خدى بالك

ونفسى أعرف إنتى إتعلمتى الضحكة دى فين ؟؟؟

نييييهاهاها نييييهههااهاهاهاه

ههههههههههههههههههههههههه
أنا ماشى بقة
سلام

زفته وقطران يقول...

مفروسه
انا ماثر فيا الكوبليه ده اوي معاكي حق
بيقلب الواجع

ثانيا
الاغنيه بتاعت عبد الحليم انا مسمحليكيش
دي معموله ليا
ختي بالك ليا

اختك حبيبتك
زفته

زفته وقطران يقول...

نسيت

يخرب عقلي

كل سنه وانت طيبه يامفروسه
وعقبال مليون سنه

واسمعي اغنيه حبيبك عبد الحليم
عقبالك يوم ميلادك

غير معرف يقول...

هي مش آبي كانت قالتلها من النهرده مش هتدايقي ماما وهتسمعي كلامها على طول؟
يا دي النيلة انا افتكرت اللعنة دي هتبقى طاعة لماتها بس
يختيييييييييييييي
وبخصوص ماهيناز وشوقية،، ايوه حضرتك ازاي يعني؟
ههههههههههههههه
الخدامة ماهيناز والخدامة شوقية؟؟
ياسمين انتي دماغ
كملي كملي يا قطة

مها ميهوووو

Dr.m يقول...

السلام عليكم
تقبلي مروري الأول
هي دي الفضفضه فعلا و لو دورنا جوانا هنلاقي مواضيع كتير منها اللي طلعناه ومنها الي لسه مستخبي منها مفيد فضفضته ومنها وجوده زي عدمه..
تحياتي..سلام

أمل فتحى عزت يقول...

اسعدنى المرور بمدونتك وأتمنى لك التقدم والمزيد من الاهداف النبيلة


كما أدعوك لزيارة مدونتى والتى محتواها


تعالوا نسافر المسافات الى زمن من المحبة لاينتهى


كما أدعوك لقرأة قصتى


(بكل لغات العالم أحبك)

Geo Amr يقول...

كل سنه وانتى طبية وشكرا على البوست المشكل دة

كراكيب يقول...

يا عييييييييني يا بنتي كل ده كان جواكي وساكتة؟؟؟؟
لا اله اللا الله
اوعي تكبتي في نفسك تاني ابدا
اي حاجة مدايقاكي تعالي صدعينا بيها علطول
خخخخخخخخخ

وبعدين تقريبا كل الباهبهات مش بيرضوا يودوا بناتهم بعيد
بابا تقريبا لو كان يطول كان فتحلي جامعة في الشقة اللي تحتينا مثلا واللا حاجة
يلا بابا بقى نقدر نعترض؟؟؟؟ نقول لا؟؟ ندبدب في الارض ونضرب عن الطعام؟؟
ولا هيفرق معاه....

حححححححححح شوفتي انا كمان صدعتك ازاي

miro

كيكى عوووووو يقول...

ههههههههههههههههههههه
يلستى فضفى براحتك..
احنا لينا غير بعض..
فضفضى وكسرى الدنيا كمان

Tamer Nabil Moussa يقول...

ازيك يافنانة

اخبارك اية

انا نزلت الحلقة الثالثة من ارض النور

مسشتنيكى

تحياتى

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

Khaled Farag
*************
حاله واي حاله الحمد لله

ونياهاهاهاهاهاه احدي موروثاتي الثقافيه من كلية تربيه فنيه
خمس سنين اشغال شاقه مؤبده
نورتني يا استاذ خالد

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

زفته
******
لا يا قمر انتي مش زفته خالص

انا بقي هسميكي جميله لحد متقوليلي اسمك واندهك بيه
وبعدين لا بقي الاغنيه معموله ليا انا بس ماليش دعوه

وانتي طيبه ربنا يخليكي ويسعدك يا رب
نورتيني
سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

أحسن تـستاهـل
**************
يا بنتي افهمي
ماهيناز مش مجرد خدامه دي الوصيفه بتاعة موناليزا هانم

اما شوقيه فهيا خدامه من عامة الشعب لازم يكون اسمها شوقيه

وبعدين معاكي يا مهاميهو
هتتعبيني معاكي انتي واختك كده
سلام بقي عشان اروح ارد علي اختك هيا التنيه
نورتشيني
سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

أمل فتحى عزت
*****************
نورتيني وحالا هبقي عندك علي طول

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

Dr.m
*******
معلش يا دكتور سقط سهوا تعليقك بس العتب عالنظر اصل الشوافه مكسوره

عندك حق وخصوصا في اللي ملهوش لازمه ده

نورت

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

Geo Amr
********
وانت طيب وبألف خير

نورتني عالزياره وابقي كررها

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

كراكيب
*********
يا قهلا يا قهلا
انا صدعتك
ماشي مانتي من حلوان هتروحي مني فين مسيري هجيبك واعضك انتي واختك هههههه
وبعدين كل الباباهات كده اه عندك حق ودبدبة ايه يا ماما والله انا لو جالي الرعاش قدامه ماهيرجع عن موئفه بوتاتا
وانتي نورتيني ولاصدعتيني ولا وجعتيلي دماغي ولا حاجه ابدا

لا بجد سعيده بزيارتك والله
سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

كيكى
*******
البت البت كيكي الحلوه الطعمه كيكي

منوراني ويخليكي ليا يا رب يا كتاكيتي

سلامز يا حبيبة هارتي من جواه

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

Tamer Nabil
************
مستشنيني

طويب

انا جاي ي ي ي ي ي ي ي ي في السريع اهه

سلامز

wanna b a physician يقول...

كل سنة وانتى طيبة
سورى عالتاخير بس الدنيا ملخبطه بانام فى اوقات عجيبة واصحى فى اوقات عجيبة

Soooo يقول...

كل سنه واحلى فنانه مفروسه طيبه

وعقبال مليون سنه ضوئيه

معلش جايه متأخره
بس انا زي الناس اللي قلتي عنهم وعندهم اكتئاب
شوطه ماشيه في البلد

يلا مش هنقضيها كلام وحوارات

فين الطورطه ؟؟؟
انا عايز حته شوكولاطه وحتتين فانيليا
اصل ماكلتش حاجه من الصبح

وبخصوص الشغل .. صدقيني لما باباكي يلاقيكي مبهدله البيت ومشحوره الدنيا .. هو بنفسه اللي هيجبلك عقد عمل في جزر القمر

وربنا يسعدك ويبسطك ويكرمك ويوفقك ويرضيكي دنيا وآخره

ملحوظه
بادعيلك وادان ضهر الجمعه شغال .. وربنا يتقبل ان شاء الله




سلاموووووووووووووووز

arsenalwy يقول...

اية يافنانة دة؟؟؟

دة انتى صدعتينى
هههههة

كل سنة وانتى طيبة
وعلى فكرة الرسالة دى منى ومتقوليش جبت نمرتك ازاى

بالنسبة لموضوع الاكتئاب اللى بيحطه فى دماغه هو اللى بيكتئب جربى متحطهوش كدة هتدعيلى

واخيرا ليكى عندى شغلانة لوز هبقى اقولك عليها بس المرة الجاية

حبة تشويق

funckydoctor يقول...

نياهههههههههههه
كل سنة وفنانتنا بخير
دمه خفيف البوست
ماتنسيش التورتة تيجى على البلوج عندى :D

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

wanna b a physician
*******************
وانت طيب يا دكتور ربنا يخليك

وبعدين الكل بقي عنده الحاله الغريبه بتعت الصحيان والنومان ديه

نورتني يا دكتور
سلامز

snohe يقول...

كل سنه وانتى بصحه وسعاده

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

كل عام وانتى الى الله اقرب

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

soooooooo
***********
والله كنت فاكره اقولك في تعليقي عندك تعالو زورونا باي باي

بس لاقيتك منورني وبعد الشر عليك من الاكتئاب يا حج سووو والله كل الناس كده اساسا

وبخصوص التورته اصدي الطورطه هتلاقي حته كبيييييييره ليك شيلاهالك عند دباديبو شوكلاطه وفانليا وفواكه كمان

وانا هعمل بنصيحتك وشئلبلهم وبوظلهم البيت لحد ما يوافقو اما ما واريتهم

متشكره جدا جدا عالزياره الفظيعه المريعه ديه يا سووو والله

نورتني

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

funckydoctor
**************
افتح باب المدونه عندك هتلاقي الدليفري جايبلك واحده خصوصي ومتشكره علي زيارتك يا دكتور

نورتني

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

arsenalwy
***********
طب مش تقول ان انت اللي باعت المسج وعموما شكرا والله بس اكيد شغال في فودافون انا فودافون

انا مستنيه الشغل علي نار اهه بس في السويس ولا فين

نورتني ومعلش علي الصداع بقي

سلامز ومعلش علي اللخبطه في الترتيب اصل الشوافه مكسوره

Tamer Nabil Moussa يقول...

كل سنة وانتى طيبة.
عيد جميل يافنانة

ربنايحقق ليكى احلامك

تحياتى

wanna b a physician يقول...

ليكى تاج عندى ابقى تعالى خديه

صالح سعيد يقول...

ازيك يا فنانه
معلش انا عارف انى مقصر فى حق فنك الجميل لكن غصب عنى والله
وكل سنه وانتى طيبه
وحلو جو الفضفضه ده
الله ينور عليكى
هو بالصلاه على النبى العشا جاهز ولا هنقضيها جاتوهات بس
انا عن نفسى بموت فى العصير خصوصا لما يكون بعد اللحمه اللى قربت انسى شكلها
هههههههههههههه
بجد انتى جواكى فنانه
واكيد هنتقابل فى عمل فنى قريب
قولى امين

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

snohe
******
وانت طيب ربنا يكرمك ونورتني

سلامز


.:.-=- ELGaZaLy-=-.:
************************
امين يا رب ونورتني والله.

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

Tamer Nabil
***********
وانت طيب يا تامر ربنا يخليك نورتني

سلامز

wanna b a physician
*********************
حاضر هروح اخده علي طول اهه

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

امييييييييييييين

بس هتشغلني معاك ايه صبي سيناريست ولا ايه

ههههههههههههههه المعلك الكتب وناولك القلم وابريهولك ولا ايه هههههههه

دانا ليا الشرف والله اني ابقي معاك في عمل فني

وبخصوص العشا هتلاقي اللي انتا عايزه كله عند دباديبو وانا فهمته يعمل معاك الواجب ومش اي واجب واجب من بتاع الصعايده مش اي كلام
والف مبروك علي راجل وست ستات

ومتشكره اوي عالزياره ديه

نورتني

سلامز