الجمعة، 7 نوفمبر 2008

عودوننننن احمد(احمد ميييييييييييييييين)


تحديث:
قال ايه مفروسه حبيبتي زعلانه مني اكمني مجبتش سيرتها تحت والله يا مفروسه يا اوختشي ولا ليكي عليا يمين طول مانا بكتب قاعده اقول ناسيه حاجه مهمه وقلبي مش مطاوعني انشر الموضوع بس تقولي ايه في الزهايمر وسنينه وعموما حئك علي راسي واحنا مفاريس زي بعضينا وانا بحبك قوي قوي والبؤين دول عشان انتي غاليه عندي واهديلك اغنية اه كان قلبي وروحي وعمري وبوسه علي خدك كمان موووووه.


أيه بسمعها كده عودون احمد وانا وربنا معرف حد اسمه احمد بستثناء خالي وعمي وابن عمي وابن خالتي وابن عمتي تقريا العيله كلها اسمهم احمد بس اعرف واحد اسمه احمد يالهوييي لا لا لا
مش عارفه اكتب ايه بس اللي قررت اعمله هو اني اكتب وخلاص وبعد فترة انقطاع ملهاش مبرر غير عدوي الاول اللي هو الزهق والملل وخصوصا بقي اني برج الجوزاء يعني اجدع واحده تقلب وتمل في ثواني برج مهوي ايه علي اخره يعني بس والله وحشتوني جدا اوي خالص
بس في خلال الفتره اللي فاتت ديه حصلي حاجات كتييير جدا ومواقف كتيره منها اللي صدمني ومنها اللي اتصدمو برد فعلي واتعلمت حاجات كتيير وخصوصا بعد الشغل وما ادراكو ما الشغل واللي بجد بجد اتعلمت حاجات كتيييير في الفتره القصيره ديه وده لان حياة الجامعه بتختلف اختلاف جزري عن التعامل في ارض الواقع والشغل بالذات وخصوصا وكل واحد بيقول يلا نفسي بس الحمد لله اوي اني كنت بلاقي حد ينصحني ويقف جنبي ومن الناس دول حبيبتي دولي (داليا قوس قزح)اما كنت بشتيكلها كانت بتنصحني بجد ربنا يخليكي ليا يا دولي يا حبي .
ومن موكعي هذا احب اقول

* دكتور من غير سماعه:الف شكر يا دكتور لانك سألت عليا طول فترة الغياب
*فاتيما : وحشتيني يا حبي اوي جدا ونفسي اشوفك
*ابي : مووووووه بوسه علس خدك
* خيخه ام شيكو : رغبه غريبه دفينه اني قعد معاكي واتعلم منك لانك فعلا دماغ جامده جدا
* مهاميهووووو : تقبليني صديقه مقربه ليكي يا مها.
سووووو : اسأل الله الكريم رب العرش العظيم ان يشفي حمزه ابن اخوك يا سووو
موناليزا: اما بقرالك بحس ان لسه الدنيا بخير وانا بحبك فالله منغير ماشوفك

سنووايت : رمز الحكمه والمثاليه في دماغي وحشتيني

مسجون في دمعته: ليك وحشه وربنا يكرمك وتغير قرارك

بس خلاص يلا سلام بقي
راجعلكووووووو تاني


هناك 7 تعليقات:

حاجات جوايا يقول...

حمدالله على السلامة يا جميييييييييييييل
وحشتيييييييييييييييييينى
أوووووووووووووووووووووووى

مستنياكى يا سكر
سالى

wanna b a physician يقول...

لا ونسيتى انا اسمى احمد

حمدلله عالسلامة انا كمان كنت مش هنا وجيت ههههههههههه
نورتى المدونة بتاعتك تانى
تحياتى

Empress appy يقول...

انتى وحشتينى اكتر يا حبيبى
وبوسه كبيره وحضونه كبيره بقولك رجع بقى حكاوي ابى الساحره الشريره والنبى

شفـقــة و إحســــان يقول...

الف حمدالله على السلامة
ايوا كده اظهر وبان عليك الامان

موناليزا يقول...

حمدالله على السلامة ياقمر
وانا كمان ياحبيبتى بحبك جداااااا كتير خالص يعنى
وحشتينى اوى اوى وعايزينك ترجعى بقى وماتغيبيش تانى كده
وتحكى لنا اللى حصل بالتفصيل
وحشتنا كتاباتك
تسلميلى ياسمسومة ودمتى بخير وسعادة

Mafrousa يقول...

اولا عودوون احمدون
ثانيا
يالهوي يا مستهوي
ياخرابي
انا اسمي مش موجود يا فنانة
كدة يا مفروسة تفرسيني اكتر ما انا مفروسة
يخونك المشوار اللى كنت بدبه كله يوم
ذهابا
و ايابا
و انا محمله اشي مشمر و اشي محمر و حلويات و جاتو
يخونك
نووووووووووووو
ماكانش العشم يا حسين
ههههههههههههههههههه

حمدا لله على سلامتك و منورة الشارع
قصدى المدونة
وكل من ذكرتي اسمائهم
و خصوصا الغالية داليا
انا بكن ليهم كل حب برضه

وروحي خدى التوكتوك و ارجعي اللى الخلف
و شوفى انا سالت عليكي و لا لأ
و دوري على الحاجات اللى جبتهالك
ديه بشيء و شويات
هههههههههههههههه
سلام

Mafrousa يقول...

ههههههههههههههههههه
حلو التسيح اللى انتى عملتيه ده فى التحديث
هههههههههههههههههه
بس انا مش عيله اوي كده يا مفروسة
هههههههههههههههههه
انا بفرسك بس و بنكشك
شيلي التحديث ده
ماتفرسنيش
ههههههههههههه