الأربعاء، 8 أكتوبر 2008


EL NET DA5al 3andy fe EL SHOGHLE YA WALAD

YA ALF NHAR ABYAD YA ALF NAHAR MABROOOOOOK

BAS EL KEY BORD ENGLSH BAS 3ADY WALA HAYHMANY

WA7ASHTOOOOOOOOONYYYYYYYYYYYYY

YASMINOOOOOOOOOOOOOOOOO



هناك 11 تعليقًا:

wanna b a physician يقول...

مبروك ياستى
وانتى كمان يامفروسة وحشتينا
وحمدلله على السلامة

سلام

موناليزا يقول...

ياه ياسمسومة
اخيرا طمنتينا عليكى
وانتى كمان ياحبيبتى وحشتينا اوى

تسنيم محمود حسين يقول...

السلام عليكم

الف مبروك

والسلام عليكم

Mafrousa يقول...

2ezayek ya fananah....2akhbarik 2eih?
2enti konti wa7shana
2elhamdulelah 2enik bekheir
bye
ههههههههههههه
بس انا عندي عربي بس حبيت اشاركك

Empress appy يقول...

مبروك يا سمسم
هو دخل بالفرانكو اراب ولا ايه هههههههههههههه

Mafrousa يقول...

طيب قلتى ان النت دخل الشغل
قلنا حتصبحي علينا كل يوم بالعتجليزي يا مرسي
تقومي لا تصبحي و لا بالانجليزي
ولا بالعفرنجي
ممممممممممم
اللهم اجعله خير

حاجات جوايا يقول...

وحشتينى يا سكر
حمدا لله على السلامة
يلا شدى جيلك بقى منتظرين مواضيعك الجميلة وحاولى تعربى الكيبورد

أجمل سلام وتحية

سالى

غير معرف يقول...

يا بنت الذينا انتي مختفيو فين
ابعتيلي نمرتك اوف لاين ع الماسينجر وحشاني
انا هجري بأه احسن عندي بلاوي احكيلك عليها بعدين

مها ميهوووو

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

مبروك النت وصل
وحشانى ياقمر انا كمان كان النت فاصل عايزين نشوفك
تحياتى لكى

حنين القلب يقول...

الف مليون مبروك
وحمد الله على سلامتك
تقبلى مرورى

و القادم....أجمل يقول...

ههههههههههههههه
مبرووووووووك
:)