الأربعاء، 16 أبريل 2008

يوميات فنانه مفروسه جداااااا..............الفرسه الاولي1|4|2008

أما البنات ده عليهاحبة حاجات يا جدع تفرس والله........
المهم انا ليه فنانه لاني بدرس في كلية الغلابه كلية تربيه فنيه اللي الناس كلها فاهماها غلط بس هي كليه جامده والله ومتفرقش خالص عن فنون جميله ولا تطبيقيه وبرضه عندي شوية تذوق فني علي قدي كده .نيجي بقي للمهم مفرووووووووسه ليه ؟؟؟؟
بغض النظر عن الاوضاع اللي حوالينا واللي ميتفرسش منها يبقي معندوش دم خالص!فأنا بعلنها من هنا وبقولها بصراحهبافوم المليان ان البنات عليهاحركات تفرس والله؛وبما اني بنوته فانااكتر الناس اللي يحسوا بحركات البنات وميفرسش البنت غير البنت اللي زيها اه والله!!
تيجو بقي تسألوي حاجات ايه اللي البنات بتعملها دي حتي البنات الطف الكائنات غنو يا تلميذات ؛اقولك انا بقي واشتري مني الصح تبقي البت من دول مقشفه وضاربها السلك ياختششي يجيلك واحد اضبش مركب كعب كوبايه يخطبها تضربلك في العالي ويا ارض اتهدي ماعليكي قديي ليه كده يا ضانايا منتي كنتي كويسه لالا ازاي وكأن اللي بتتخطب ده بتمسك البرج بأديها علي ايه دا حال الشباب يقرف اليومين دول.ياعيني عاليكي يا بت يا ياسمينو اما كونتي مخطوبه دا كنت عثل والله ولا عمري رخمت علي حد ولا حاجه خالص خالص هههههههه يلا قطع الجواز وسنينه .اقولكو بقي سبب فرستي وحرقة دمي يوم اخبر كنت رايحه كليتي عاتي يعني قايمه الصبح مخلصه المشروعيين اللي بقالي ميةقرن بخلص فيهم واخيرا هتقيم يا جدع كنت فرحانه عاتي برضو المهم كنا متفقين نخرج انا وصوحباتي فالبست الحته الجامده اللي عندي وبعدينوظبطه علي الاخر وفرحانه ان اخيرا الواحد هيخرج ويروق شويه من هم الكليه نزلت من البيت وشاليه الشاسيهات وماشيه ايه بقي فنانه بقي ولسه داخله محطة المتروو علي انغام اغنية انا هنا هنا يا بن الحلال لا عايزه جاه ولا كتر مال وده الاغنيه اللي بتغنيها كل بنات مصر حاليا !!الاقي صوت جاي من بعيييييد بينده ويقول ياصميييين (ياسمين بس البت عامله رقيقه)ايه ده ساره ازيك ولسه جايه اديها بالقفا بسلم عليها عاتي لاقيت ايه جنبهاحاجه كده جامده واقفه جنبها ايه طوووووول بعرض بارتفاع حاجه ايه جباره ولابس حتت بدله صارووخ وانا بقي من نوعية البنات اللي يشوفو البدل والجزم المتلمعه يجيلهم حول علي طووول وانا بقي قولت فب بالي مال الواد اخو البت ساره احلو واتغير كده ليه ده مورياني الصور واو دا مكنش كده خالصووقفت اتكلم معاها والبت السوسه سألتني علي كل اللي عايزه تعرفه في مادة الامتحان وادتها ملزمه زياده كانت معايا وكل ده عشان متضربش المشوار للكليه وتقضيها خروجه عثل وبعدييين بقي وانا ماشيه قالت يييووووه ياياصميين نسيت اعرفك احمد ياصمين معايا في الكليه ياصمين احمد خططشششيييبببييييي!!!!!!!!!!! اييه خطبك ازاي قصدي ليه يووه اصدي اتنيلتي امته استغفر الله العظيم مش احمد اخوكي ده يا بت لاده احمد خطيشبي اووه سوري يا ياياصميين معزمتش حد خالص احمد بيحضر الدكتوراه وعملناها عالديق!!!أيه وكمان دكتور وايه الرقه اللي نزلت علي شكلها ديه قدامه ميشوفهاش في المرسم ولا اتيليه الخزف والطين مبهدل شكلها ولا وهي بطخطف الاكل من العيال في الكليه بتبقي شبه القطه المتسوله (الهي تطفحيه بالسم الهاري يا بعيده ) الف الف مابروك ابقي اعزيمينا في الفرح يا ساره الله يبارك فيكي اه ان شاء الله وانا مفروسه منها بقولها طب انتي عايزه ايه دلوقت اصدي انتي عايزه مني حاجه يلا بقي غوري في داهيه ومشيت أجرجر الهزيمه علي انغام اغنيه العظيمه ذكري يوم ليك ويوم عليك مشييت بعد مأخرتني نص ساعه بحالهاخدت مني كل اللي هي عايزاه وانا زي الجردل المدلوق كلتني لحم ورمتني عضم وراحت تتفسح اللهي ولا بلاش يلااللي خدته يجعله من اسمتها.تسألني وتقولي اتفرستي من ايه اقوالك البت بنت الذينا بتشوفني في الكليه كل يوم مبتعبرنيش بسلام اشمعنه الحب حابك عالصبح يعني بتتباها يعني ولا ايه اكمنه اموررر عادي الاماميير كتتتير ولا دكتور ايه يعني د انا مش هتخطب لدكتور بس انا هتخطب لدكتور مهندس ظابط مدرس ومش هيكون بيحضر دوكتوراه بس ده هيحضر جن وعفاريت كمان مش بالذمه حاجه تفرس وتغيظ كمان عاتي انا ولا متغاظه ولا هفرقع انا مفروسه بس يلا تططفحه حتي انتي يا ساسو ههههههههههه والي اللقاء في فرسه جديده ان شاء الله استنوني ده لسه في شوية فرسات درر هقولكو عليها.........ملحوظه احنا مبنحسدش احنا بنقر بس والله يكون في عونك يا غاده يا برايد ياختشششششيييي حكمة اليوم <لا العامشه بتبورولا ام الطرطوولالالالالالالالالالا>سلام

هناك 8 تعليقات:

dr_modymodak يقول...

يسعدني ويشرفني اني اكون صاحب اول تعليق في مدونتك يا فنانتنا

البوست دمه خفيف جدا وفعلا عندك حق في كل كلمه وبجد انا مش عارف البنات عاوزه ايه بجد حاجه تفرس

سيري علي بركة الله في انتظار جديدك

DoctorAllam يقول...

أهلاً بالمفروسة الجديدة لتنضمي لأخوكي المخنوق
بإذن الله تبقى من المدونات المشهورة وحأساعدك في الموضوع ده وتتميز بإسلوبها وطابعها الخاص بإذن الرحمن
بس حاولي تظبطي الأخطاء اللغوية القاتلة لإني أكتر حاجة أكرهها إني ألاقي واحد عربي كاتب عربي مكسر ، وبأكون عاوز أكسر دماغه ، وأظن مش حنلاقي قطع غيار لدماغك
في إنتظار المزيد

montyy bonbontyy يقول...

:) :) :) D: 7alwww awyyyyyy ...... فعلان البنات أفرس الكائنات ... ربنا يوفققك ياياسمينوووو ياجامددددد ................

Unknown يقول...

عارفه يا ياسمين أنا ردي مختلف شويه يعني العيب عليكي أنتي اصلا لما حد عمره ما سلم عليكي وجايه بتستغل الموقف وانتي على طول اديتيها المذكره وغير كده بصراحه انا مشوفتش في كلامها اللي قالته حاجه تغيظ عادي جايز هو فكرك بحاجه مزهقاكي ده السبب عارفه حاولي تبقي اكبر من كده وبجد حترتاحي جدا والفرسه حتروح عامة مبروك على المدونه عقبال منفرح بعيالك كده ان شاء الله يا رب

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

لالالالالا كده غلط عرفت ليه دكتور مودي بيتشل من التعليقات
يا دكتور وانا عارفه انك الكاشف اكيد ده مجرد موقف تخيلي يعني انا لا عندي واحده صحبتي اسمها ساره ولا حاجه الموضوع فيه حاجات مني بس فيه مبالغات وتخيلات مش اكتر وبعدين ربنا يباركلهم انا مش تافه للدرجادي عشان افتكر موقف مزهقني عشان كده بطلعه في اي حد اتخطب وعموما متشكريين عل الكومنت ونرضهولك في الافراح

Unknown يقول...

عامة انا مش فاهم قصدك مودي بيتشل ايه من التعليقات عامة معلش انا افتكرتك بتحكي بجد عامة ياستي حصل خير ومن ناحية البنات تفرس انتي بنت واكيد عارفه كده فعلا في حاجات كتير تغيظ وربنا يعينا عليهم عامة مبروك تاني ومستني الأفراح عشان ترديهالي

carrotta يقول...

no comment aslha magatsh 3ala de tol 3omrk mafrosa mn '3er 7aga any way gammdaa we isa el mara el gaya hatkony mafrosa mnyyyyy looooll

Soooo يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.