الخميس، 24 يوليو 2008

شيفت .....دليييييييييت من حياتك


يا تري امته الواحد يكرر بجد بجد انه يشطب شخص معين من حياته
ويعمله شيفت ديليت من حياته كلها ولاي درجه بالظبط الواحد يفضل
مستحمل ويسأله الاول يمسحه من حياته ولا يمسح كده علي طول من غير
استأذان وهل لو الشخص المراد مسحه ساعد الشخص اللي عايز يمسحه
في حاجه بس ميخودش باله من تصرفاته الرخمه اللي بيعملها هل من حق
الشخص اللي قرف خلاص من انه فعلا يدلته نوهائيا من حياته ولا ايييه
رأيكو في الموضوع ده.
اللي خلاني اتكلم في الموضوع ده موقف معين حصلي من ساعة ما دخلت عالم
التدوين والمدونين واللي فعلا استفدت من التجربه ديه جدا جدا لاني
مر عليا اشخاص كتيييير ومن خلال التدوين قدرت افهم شوية حاجات
كتتتتتير كنت مش فاهمها بس اللي توصلتلو بجد ان البشر فعلا اصناف
كتييييير والمفروض اني اعامل كل واحد علي حسب طريقته وكمان ان اي
حد يضايقني اعمله شيفت ديليت من حياتي نهائيا يا تري انا كده صح
ولا غلط ولا ايه مش عارفه عايزه اعرف رأيكو في الموضوع ده.
شوسه ملحوسات صوغنتتات:
الموقف فعلا حصل معايا بس من مده وكنت مأجلاه لحد ما ربنا أذن وبجد بجد عايزه اعرف رأيكو في كلامي ده
ثانيا بقي ان طبيب بلا سماعه وكيكي كانو راملولي تاجين هرد عليهم في خلال الاتمون ده ان شاء الله اي خدمه عامللكو فيها عم المهم اهه
رابعا ممممممممممممممم مش عارفه
ثالثا بقي وده المهم اني مش عايزه اي حد في الدنيا يكون زعلان مني ومن خلال رأيكو معايا هحدد حاجات كتييييييير جدا جدا.
وسلام
=--=-=-=-=-=-=-==-=--=-=-=-=-=-=
تحديث : فاتيما قالتلي في تعليقيها ان البوست ده ملغم بس والله كل الناس حبايبي واخواتي والشخصيه اللي حصل معاها الموقف بعد ماعملتلها شيفت ديليت عملتلي برضو شيفت ديليت هههههه يعني خلاص مش بتيجي عندي المدونه هنا خالص مالص بس اللي خلاني اذكر الموقف ده دلوقتي ان فيه مواقف مشابه بتحصل واكيد هتحصل وانا مش عارفه اذا كنت اتصرفت صح ولا غلط لان الشخصيه ديه ساعدتني كتير وفهمتني حاجات بس مكنش فيه تميز في التصرفات معايا عشان كده مكنتش مجبره اني استحمل طريقة حد فقط لاغير اتمني تكون وصلت الفكره.

هناك 43 تعليقًا:

فاتيما يقول...

فنانة يا مفروسة
بصى البوست دا ملغم
يعنى دلوقتى أى حد قلقان من نفسه هيدخل هنا يقول لروحه هيا البونية تقصدنى أنا و لا إيه و أعراض البارنوايا تشتغل
لو مشكش فى روحه يبقى الفضول هيقتله و يحاول يستدرجك بشياكة و يقولك يا بنتى أصل مقدرش احكم إلا لما تحكى بتفاصيل عشان منظلمش حد معانا ...
و بالتالى هتقولى اللى مش عايزة تقوليه ...
لو مقولتيش يبقى فعلاً الموقف صعب قوى
حكاية إنك تاخدى صدمة فى حد دى إحتمالاتها عالية قوى فى عالم التدوين
لأنك بتعرفى ناس ورا شاشات و لوحة مفاتيح و بيقولولك بس اللى عاوزينك تعرفيه عنهم و يتبقى ذكائك و فراستك و تعرفى الباقى لوحدك بقى لم مصرة ..
الصدمة فى العالم دا توازى فى درجة قوتها الأنبهار اللى بيجيلك بشخصية ما
إفتكرتيها حاجة و طلعت و لا حاجة
أنا بلت و أعجن فى إيه ؟؟!!!
اللى ميعجبكيش يا نونا إعمليليه ديليت و ريحى نفسك
تحياتى يا حبيبتى

ادم المصرى يقول...

بوست رائع وجميل جد بصى من نحيه انخداعك فى الناس دا شيئ متوقع وواضح ومعروف جدا وانا اقولك ان اكتر الشباب كدابين جدا جدا جدا واهم حاجه عندهم انهم ممكن يعملو اى شيئ عشان يكسبو سقتك بهم وبعد كدا وشويه شويه انتى طبعا يا غلبانه تسقى فيه وتفتكرى ذى اخوكى وجدع جدا وممكن الموضوع يوصل لى حب ولكن متعرفيش انو كلب بشرى لعنهم الله جميعا الا من رحم الله بس توكلى انتى على الله وهوا حسبنا ونعم الوكيل

wanna b a physician يقول...

اولا ازاى رابعا قبل ثالثا
انا هاتجنن
وبعدين ياستى عالم التدوين ملىء فعلا بكل الشخصيات يعنى فى ناس محترمه ولذيذة كتير وفى اكيد ناس العكس
وبالذات فى هذا العالم الافتراضى الوقاحة والرخامة نعملهم شفت ديليت زى ما قولتى من غير ما نفكر لاننا مش مجبرين نستحمل حد يرخم علينا طالما مش قريب مننا لدرجة اننا ننبهه لتصرفاته





على فكرة انا عارف اسمك بس كنت بارخم
انتى نسيتى انى فى القصة باقوم بدور الاب
الا هى فين الباقى بتاعها الناس ماتوا ولا اية

ساعد نسرين الايمن يقول...

عارفة يا فنانة ؟
المشكلة اننا مش عندنا شيفت وديليت
ومش عندنا دو والدو
طبعا في ناس كتير تستحق الحذف من حياتنا
بس المشكلة انهوا دول بالذات في مراحل معينة مش بتقدر نحذفهم
والا قولي لي كيف احذف مديري الذي يحمل الهوية الاسرائيلي من حياتي
او كيف احذف اشخاص مثل حسني مبارك فاروق حسني صفوت الشريف معتز الدامرداش احمد شوبير
اكيييد صعب
طبعا اكييد التعايش معهم اصعب
بس عمتا غلط ان الواحد يحكم علي انسان من موقف واحد
يعني مثلا مش ينفع نقول ان سيدنا عمر كان بيشرب خمر
عشان هو تاب واحسن في مرحلة تالية
اعرف انك تتكلمين من خلال تجربتك الشخصية اللي غالب تركت انطباع اقوي من اي كلامممكن تسمعيه
بس علي فكرة الشر مطلوب في حياتنا زي الخير
عشان الخيارين يعرفوا بعض
ويقفوا جنب بعض
الف سلامة عليك من الخديعة
واهلا بيك في عالم الناس اللي مجربة
وعارفة الصح من الغلط
تحياتي
وتقبلي مروري الاول

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

فاتيما
=-=-=-=
عندك حق هو فعلا ملغم بس انا قصدت افتح الموضوع بعد كتير عشان لويعني الشخصيه بتدخل ولا حاجه نبقي احنا في السليم
بس ايه ده كله ايه ده كله ده علم نفس ده ولا ايه

يافاتوما يا جامدددددددددددددد

منوراني يا طمطم والله

سلامز

ذو الوجه المبتسم يقول...

كويس انك فتحتى الباب للموضوع ده
اكيد شخصية كل واحد بتختلف عن الاخر
فيه منا بيقبل النقد ومنا مش بيقبله
ومنا بيزعل بسرعة ومنا بستحمل شوية
من خلال خبرتى بالحياة وعالم التجارب
علمتنى الحياة ان ابتسم
حتى فى وجه العدو
بجد يمكن تستغربو لكده
بس لو فكرنا شويا هتعرفوا السر فى الابتسامة
مبدئيا لو عاوزة رايي بلاش تدلتى حد
لكن خليه على جانب
اهمليه كانه مش موجود
وخلى الوقت يلعب دوره
وبعدين فيه حاجة
حاولى تخلى شخصيتك تبهت عليه
ده رايي مع العلم انى معرفش تفاصيل الحكاية
تمنياتى لك باجمل ابتسامة لاجمل فنانة
على فكرة عاوزين نشوف اعمالك الفنية قريب - ولو فيه رسومات بايدك ياريت نشوفها
ههههههههههه يلا بقى ابتسمى
سلام

Empress appy يقول...

لما بيجيلى صداع مش باخد اسبرين بصدعه انا
لما حاجه بتألمنى انا اللى بألمها
فهمتى حاجه
الدنيا ابسط من انك تحطى فى دماغك صدقينى وشيفت دليت للى يزعل القمر

نعكشة يقول...

ممكن اتكلم في موضوع غير الموضوع ؟؟؟

شايفاكي بتقولي اتكلمي و خلصي

طيب

متزقيش


ممممممممممممممم

مش عارفة لية بحس في عالم تاني غير العالم اللي الناس عايشة فية

يعني مثلا مبحسش باختلاف الاشخاص اللي بتقولوا عليهم دول
ومبحسش بالنظرات اللي والدتي بتقولي عليها في الناس

..............

يعني حتى ف يعالم التدوين مش عارفة
محستش باختلاف الناس

يمكن انا معوقة او مبحسش

بس مش عارفة

اللي اعرفة اني مش بعامل الناس زي ما بيعاملوني انا بعاملهم زي مانا عايزة

.........

للأسف بحس ان نظرتي محدودة
مبشوفش كدة زي ما بتقولي
ومبتعلمش كدة زي ما بتقولي
هيييييييه دونيا

..............

بالنسبة لشيفت ديليت ماتخليها ديليت بس ولا مفيش امل في التراجع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبعدين لو رجعتية تاني من الباسكت هيبقي شكلة مكرمش ووحش
خليها شفت ديليت
.........

مستنين التاجات ( انا بحب اقرا صفات الناس من وجهة نظرهم ( فضولية انا)

...........

انا عن نفسي مش زعلانة

ههههههههههههههههههههه

ربنا يعزك يا رب
و يكرمك دايماً

دمتي سالمة
سلامٌ عليكي

الضاحكون يقول...

شيفت دليت يا بنتى
و اكسري زير و قلتين

Mafrousa يقول...

بصي يا ياسمين
عالم التدوين...زيه زي العالم الخارجي تمام
بس فى التدوين انتي مش شايفه الناس......بتكلميهم من وراء شاشه
فلو دلتيهم..مش حتفرق

لكن الناس اللي بتشوفيها...بيبقى فيه درجة من الصعوبة فى انك تدلتيهم

و على فكرة يا بنوته
اغلب اللى جوه التدوين
هربانين من حاجه براه
فلما تلاقى حاجه هربانه منها بره لاقيتيها جوه
دلتيها و ريحي دماغك
يعنى احنا مفروسين بما فيه الكفايه
فمش ناقصين فرسة تانيه

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

ادم المصري
=-=-=-=--==
نورتني يا ادم بس الموضوع موصلش معايا لدرجة الحب والكلام ده هوا بس كان طريقه مش كويسه وغرور في التعامل وانا مش مجبره استحمل طريقة حد مش اكتر

نورتني جدا جدا ويارب تكرر الزياره

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

wanna b a physician
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
اكيد طبعا رابعا قبل ثالثا ايه انت مخدتش حساب ولا اييييييييييه امال دكتور وطب ومش عارف ايه استغفر الله العظيم يا رب

خامسا بقي عندك حق اننا مش مجبرين اننا نستحمل وقاحة حد بس مشكلتي بقي في الناس اللي التعامل بتاعهم فيس تو فيس يعني طخ لزق كده والواحد بيقبي مش عارف يفلفص منهم خالص مالص

رابعا بقي وده الاهم انك طالع في دور الاب والاب في القصه مطلع عيني اساسا شكلي كده ولا اقولك هعملك فجأه عشان اخرعك ان شاء الله.

سابعا بقي عرفت من مصادري الموثوق فيها ان خطيبتك عندها مدونه ياريت تكشف عنها النقاب عشان نتعرف عليها ونحذرها اصدي نهنيها والذي منه ههههههه
اي خدمه

نورتني كالعاده يا دكتره
سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

ساعد نسرين الايمن
=-=-=-=-=-=-=--==
مجنون نسرين نورتني ويا رب يا رب يعترك في نسرين ونفرح بيكو بقي ان شاء الله

وعندك حق بس انا مبحكمش من اول موقف والله اكييد في حاجات كتييييييير وفي وقت معين قولت لا بقي كفايه كده مع ان الشخصيه مبخلتش عليا بالمساعده في حاجات كنت عايزه افهمها وهوا ده اللي مضايقني


وتقبلنا يا سيدي مرورك الاول ويارب تكررها تاني وتالت

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

ذو الوجه المبتسم
=-=-=-=-=-=-=-=-=
نصيحه جميله ومقبوله وصعبه جدا جدا لان مشكلتي اما بضايق بيظهر عليا مبعرفش اخبي بس هحاول

وشغلي هحاول انزله ان شاء الله

الف شكر عالنصيحه الغاليه نورتني ويا رب تكررها

دومت بخير

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

appy
=-=-=-
ابي جبيبة قلبي علي فكره اما اشوفك هبقي احكيلك لانك تقريبا عارفه الشخصيه ميييين وتبقي تحكمي بس انا اتأخرت في الموضوع كتابته يهني لان تقريبا الموقف اتكرر معايا فاعايزه اعرف صح انا ولا غلط وغالبا انا صح ومش هوجع دماغي

نورتنيني يا احلي اابي في الدنيا بحالها

سلام يا روحي

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

نعكشة
=-=-=-
نعكشه مش هقولك غير حاجه واحده

اللي انتي فيه ده هوا الصح ونعمه من عند ربنا
بجد ربنا يدمها عليكي والله

نورتيني يا نعكوشتي

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

فرنسا والرايق
=-=-=-=-=-=-=-
طب ازغرط وربنا عايزه ازغرط والله لمزغرطه لللللوووووللللييييي ي ي ي

فرنسا والرايق عندي قلبي هيقف من الفرحه يا ناس

نورتوني يا احلي دوتو في التدوين والله

وحاضر طارخ ادي اول قله طارررراخ وادي التانيه وهخلي الزير نشرب فبه بقي وخلاص

ربنا يكرمكو وتسعدو الناس باللي بتكتبوه اكتر واكتر يا رب

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

فرنسا والرايق
=-=-=-=-=-=-=-
طب ازغرط وربنا عايزه ازغرط والله لمزغرطه لللللوووووللللييييي ي ي ي

فرنسا والرايق عندي قلبي هيقف من الفرحه يا ناس

نورتوني يا احلي دوتو في التدوين والله

وحاضر طارخ ادي اول قله طارررراخ وادي التانيه وهخلي الزير نشرب فبه بقي وخلاص

ربنا يكرمكو وتسعدو الناس باللي بتكتبوه اكتر واكتر يا رب

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

واحدة مفروسة
=-=-=-=-=-=-=-=
مفروستي حبيبتي وحشتيني جدا جدا والله

عندك حق والله بلا وجع دماغ وقلب

نورتي يا احلي مفروسه في الدنيا
سلامز

Eldebug يقول...

انا لسه عامل شفت ديليت لواحد من حياتى وبجد واللهى من غير هزار انا مستريح جدااااااا ... لانى فى الفترة الاخيرة كنت حاسس اننامفروضين على بعضينا ... مع انه كان صديق قريب فى وقت من الاوقات ... بس كل وقت وله ادان زى ما بيقولوا ... بس هيه بينى وبينك لازم يكون فى سبب وجيه ... يعنى مثلا هوه استفزنى قمنا قافشين مع بعض وانا استغليتها فرصة وقمت قافل السماعة وانا بكلمه علشان اقطع اى سبيل للعودة مرة تانية ... انما مااعتقدش ينفع تيجى من غير سبب كده

سلااااموز

wanna b a physician يقول...

ياسلام ياسلام ده ايه المخابرات دى يعنى
مين قالك كدا قال معلومات قال
ايه رأيك بقا انتى الوحيده اللى مش هاقولها هههههههههههههههههههههههههههههههههه

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

Eldebug
=-=-=-=-
دانت بتتلككله بقي ومصدقت بس تعرف والله كده احسن احيانا الواحد بيحس انه جاب اخره خلاص
وعندك حق لازم تكنونلها سبب فعلا
نورت والله

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

wanna b a physician
=--=-=--=-=-=-=-=-=-=
مش عايز تقولي ليه بقي ان شاء الله هوانا هحسدكو يعني والله انا بقول ماشاء الله تبارك الله علي طول علي اي حد عموما براحتك يا دوك بس مصادري اللي جابتلي الخبر هتجيبلي اسم المدونه وبرضو ههحذرها اصدي ههنيها هههههههه

دكتور بهــدوء يقول...

ف رأيي انا مبعملش ابدا شيفت دليت
بس بعمل بلوك
عارفه
اعرف صاحبك وعلم عليه
هوه صاحبي او اعرفه وعمل اي حاجه
م الصفات اللي عندي ملهاش مبرر ومش ممكن اسامح فيها
خلاص زميل وله عندي حقوق زماله اونلي
وخلصت
انه يفكر ان ممكن نعلي مع بعض تاني ينسي
لكن شفت دليت نهائي
لا مجربتهاش

wanna b a physician يقول...

هو انا اقدر اقول انك بتحسدى انا مستغرب بس

mostafa rayan يقول...

طبعا اللي يضايقك اعملي له شيفت دليت مش بسفي المدونات لاء في الحياة العدية كمان
انا شخصيا بعمل كدة وبتغلب على فضولي اني اعرف هو كاتب ايه بسقطه من عقلي نهائي
شيفت دليت من غير ريكفر فور اول
تحياتي ليكي
وانا معاكي في تعليقك عند قطة الصحراء مش من حقنا نسفه اي حد لمجرد اننا نختلف معه في الفكر

الشرسة يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
موناليزا يقول...

اذيك ياسمسم وحشتينى ياقمر
يارب ورقك يكون خلص وماتروحيش المصالح الحكومية تانى
اما عن رايى فانا متفقة معاكى جدا

سنووايت يقول...

ياسمين
ازيك والله وحشاني
معلش انا عارفة اني مقصرة جدا جدا مع كل الناس , لكن والله عندي فيرس علي الكمبيوتر مجنني بافتح الصفحات بالعافية , وكمان عندي امتحانات قريب بعد اسبوعين , ومعلش خليها علية المرة دي بقي
اوعي اجي المرة الجاية الاقيكي عملتيلي شفت ديليت هههههههههههه

بصي بالنسبو للموضوع شيفت ديليت دا مسالة نسبية , يعني لو حد فعلا اتصدمت فيه وكنت متوقعاه وطلع حاجة تانية مش لازم ديليت بس اخد بالي بقي
بس لو كان وجوده مدايقني يبقي خلاص ديليت علي طول
بس انا عموما مش بحب المبدأ دا لاني باحس ان اي انسان مهما كان وحش ممكن يكون جواه ولو نقطة بيضا سبب كافي اني ما اعملش ديليت , يعني هي عملية نسبية بتختلف

ياربي تكوني كويسة ومعلش ما تزعليش مني لو اتاخرت عليكي , هاقضي علي الفيرس اللي عندي ولو الامتحان ما قضاش علية هاجيليك تاني :)

. يقول...

انا شخصيا بعمل ديليت لاول موقف نداله يحصل معايا من صحابى انا عارفه انو عيب فيا بس انا موش بعرف اجيب اعذار ليهم و بعمل ريستور للشخص لما يتحايل عليا و يفهمنى قصده و احس انه لسه باقى على صداقتنا بس موش برجع زى الاول و استنى اى موقف نداله يعمله تانى و اعمله ديليت و بعدين اعمل اميتى ذا ريسيكل بين

حاجات جوايا يقول...

ازيك يا ياسمين وحشتينى يا قمر
ليكى واجب عندى تعالى خديه
هرجعلك تانى يا سمسم اقرا البوست

تصبحى على خير


سالى

حاجات جوايا يقول...

انا داخلة طبعا بقلب جامد وعارفة انك مش قاصدانى
اصل يبنتى اللى على راسه بطحة بيحس بيها وانا الحمد لله مفيش على راسى حاجة هههههههههههههههههههه

بالنسبة لى انا بعمل ديليت بس فى الغالب .. لان اللى بلغيه من حياتى بيكون لسه مش لاغينى من حياته ومش بحب احرج حد فعلى الاقل مش بتعامل معاه من نحيتى لغاية مالحدق يفهم بقى
.. والدنيا تلاهى زى ما مبيقولوا فبيتعمل شيفت ديليت طبيعى لوحده من غير خصومات

ثانيا .. سيادتك فين بقى ؟؟
هو انا اظهر انتى تختفى ولا ايه ؟؟
آخر رد ليكى كان بتاريخ 27 -7
روحتى فين يا قمر
اظهر وبان عليك الامان

طمنينى عليكى

سالى

Diyaa' يقول...

تعملي الشيفت ديليت بس في حالة لو حسيتي إنه بقي زيه زي الفولدرات الفاضية أو عديمة القيمة اللي علي الديسكتوب ساعتها شيفت وديليت
وربنا يديلك المقدرة علي التعامل مع أي شخصية ومتخسريش حد ولا حاجة
نورتي يوم الجمعة يا فنانة والفراشة بتاعتك عملت شغل وقوس قزح كمان ..
تحياتي :)

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

شوفى البوست دة جاى على حاجات كتيرة
بس اقولك عالم التدوين اكتشفت انه عالم متسع جدا وبالذات لما تشوفيهم تعرفى انك امام عالم مش سهل وفى ناس مختلفة عنك تماما فى كل حاجة بس بيتهيألى دة بيدى جمال للعالم دة انك تعرفى ناس تانيه وشخصيات مختلفة دة اكيد هيفيد وناخد اللى يفيديا ونحاول بقدر الامكان نبعد عن اللى يضرنا
انا مبسوطه جدا انى شفتك فى الاحتفال بجد حد فنان ومحترم اوى وميرسى على الفراشتين اوى ههههههههههههه
الف تحيه لكى ياقمر التدوين

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

دكتور بهــدوء
=-=-=-=-=-=-=-=
اصل بلوك يا دكتور هقرف نفسي ومنوره عند حد وطافيه عند حد ومشكله انما شيفت ديلليت علي طول علي الاقل اما افتكره وكان بيساعدني مثلا اقول الله يمسيه بالخير وعشان وحشه ميغطيش علي حلوه ه ولا ايه

نورتني يا دكتره والله

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

wanna b a physician
=-=-=-=-==-=-=-=-=-=
يا دكتور اظن اني وضحت خلاص ولايوجد ما يدعو للاستغراب وربنا يكرمك يا رب وتبقي خطيبتك عندها مدونه بجد وبرضو ادخلها عشان اهنيها انت عارف ميفتنيش واجب ابدا ابدا هههههه

نورتني كالعاده يا دكتور احمد

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

mostafa rayan
=-=-=-=-=-=-=--
انا بعمل زيك بالظبط يا مصطفي في الشيفت ديليت علي طول الحياه مش ناقصه حد يجي نضايقه ويضايقنا احلي حاجه نسيب ذكريات حلوه نفتكر بيها بعض

وعند قطه الصحرا يا نهار عليها انا حرمت ادخل عندها تاني خلاص ومتشكره اني لاقيت حد مأيدني في الموضوع ده

نورتني جدا يا مصطفي ويارب تكررها الزياره تاني
سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

موناليزا
=-=-=-=-=
ماروحش ايه يا موناليزا هوا انا لسه خلصت حاجه بس انا خلاص اسستسلمت واتعقدت خلاص

وتعيشي وتتفقي معايا يا احلي موناليزا ومتغبيش عني كتتتتر كده تاني

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

سنووايت
=-=-=-=-=-
يا رب ينجحك يا سنو يا رب ويقضيلك علي الفيرس ده

واما عن الدليت يا سنو انا بدلت عشان مبدأمعين مثلا خلاص عايزه امشي عليه وكمان عشان افتكر الحلو بس مفتكرش اي حاجه تانيه فبفضل ابعد خالص بالشبفت ديليت ده

نورتيني يا احلي سنوووو وربنا معاكي ان شاء الله
سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

aliaawwe
=-=-=--=-
يا سلام ايه الجموديه ديه من اول موقف

لا هيا موصلتش معايا من اول موقف انا بستحمل واما الاقي اني خلاص مش هستحمل تاني بيقي انتهي عشان افضل احترمه ومكرهوش بمسحه وافتكره الحلو

ولا ايه رأيك

منوراني ديما واالله

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

حاجات جوايا
=-=-=-=-=-=-
يااااااااااااااااه فينك يا حجه

ان شاءالله تكوني بخير وانتي وحشاني اكتر والله

وطبعا يا باشا مقدرش اقصدك انتي غاليه عليا اوي يا سالي والله
وانت عندك حق في منعا للاحراج ديه

وانا موجوده يا حبيبتي بسسسسسس
النت وسنينه بيقطع وبايظ خالص مالص والله

محاضر هاجي اخد الواجب عنيا

منوراني يا احلي سالي ومستنيه حتت مشبك وبسبوسه من دمياط

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

diyaa
=-=-=-=-
ربنا يخليك يا ضياء دي كانت منوره بوجودك

ومتشكره ليك جدا والله

ضياء هوا انت اللي كنت بتاخد مننا الايميلات والاسماء

ياريت يبقي التواصل موجود كده دايما مابينا كلنا ان شاء الله

نورتني ويا رب تتككررهها تاني

سلامز

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

رئـــــيسـة حزب الأحلام
=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=
ربنا يخليكي انا اللي سعيده جدا جدا بيكي والله وفرحت اني شوفتك والله وعرفتك يا انتي وسالي

ربنا يكرمكو يا رب ونبقي اصحاب ان شاء الله

ومتشكره علي كلامك الجميل

وسلامي لسوسو وسالي

بس تعالي هنا طمنيني علي سوسو فيفي عملت معاها ايه

ربنا يستر بقي

سلام يا جميله